Έγκριση Επιστροφής Εμπορευμάτων

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Παρότι το ποσοστό των ελαττωμάτων στα προϊόντα που παραδίδουμε είναι ελάχιστο, καλό είναι να γνωρίζετε ότι επιλύουμε τυχόν ελλείψεις χωρίς καθυστέρηση και προς όφελός σας. Είναι προς το συμφέρον μας να επιλύουμε τα πιθανά προβλήματα όσο το δυνατόν γρηγορότερα, οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχείτε ότι θα περιμένετε περισσότερο απ΄ ό,τι είναι απαραίτητο για τη διευθέτηση πιθανών ζητημάτων (συνήθως όλα επιλύονται σε μερικές ημέρες).

Πότε μπορώ να απαιτήσω επιστροφή;

Φέρουμε ευθύνη για ελαττώματα που παρουσιάζουν τα προϊόντα κατά την παράδοσή τους και για ελαττώματα που εμφανίζονται μέσα στους επόμενους 24 μήνες που ακολουθούν. Ωστόσο, δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν νέα ελαττώματα, ειδικά αν προκαλούνται από ακατάλληλη χρήση. Στην περίπτωση χρησιμοποιημένων προϊόντων, δεν φέρουμε ευθύνη για ελαττώματα που αντιστοιχούν στον βαθμό χρήσης ή φθοράς που είχαν τα χρησιμοποιημένα προϊόντα κατά την παράδοση. Στην περίπτωση προϊόντων με περιορισμένο χρόνο χρήσης, φέρουμε επίσης την ευθύνη ότι τα προϊόντα θα είναι κατάλληλα για χρήση κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Λάβετε υπόψιν ότι πιθανή αυξημένη ευαισθησία ή περίπτωση αλλεργικής αντίδρασης στα προϊόντα της αποστολής δεν μπορεί να θεωρηθεί ως ελάττωμα των προϊόντων. Επίσης δεν μπορούν να θεωρηθούν ως ελαττώματα πιθανές ατέλειες που παρουσιάζουν δώρα και άλλες δωρεάν παροχές του καταστήματός μας πέραν της παραγγελίας. Οι απεικονίσεις των προϊόντων στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι ενδεικτικές και δεν αποτελούν δεσμευτική απεικόνιση των ιδιοτήτων των προϊόντων (π.χ. η συσκευασία των προϊόντων μπορεί να διαφέρει λόγω αλλαγής της συσκευασίας από τον κατασκευαστή).

Τι δικαιώματα έχω κατά την επιστροφή;

Σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος, μπορούμε να συμφωνήσουμε σε αποζημίωση με τη μορφή δωροεπιταγής.

Επιπλέον, δικαιούστε να ζητήσετε την απομάκρυνση του ελαττώματος μέσω αντικατάστασης ή επισκευής.

Εάν θεωρήσουμε την απομάκρυνση του ελαττώματος αδύνατη ή δυσανάλογη, δικαιούστε να ζητήσετε έκπτωση επί της τιμής αγοράς. Σε αυτή την περίπτωση, θα κρατήσετε τα προϊόντα και εμείς θα σας επιστρέψουμε ένα μέρος από την τιμή αγορά. Αν πρόκειται για σημαντικό ελάττωμα, μπορείτε επίσης να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης. Σε μία τέτοια περίπτωση, μπορείτε να μας αποστείλετε τα προϊόντα και εμείς θα σας επιστρέψουμε ολόκληρο το ποσό αγοράς.

Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής;

Σε περίπτωση που αποφασίσετε να επιστρέψετε τα προϊόντα, αποστείλετε τα στη διεύθυνση Σιμονα Βλαχοπούλου, 591 00 Τρίλοφο Ημαθίας, μαζί με το συμπληρωμένο έντυπο επιστροφής, που μπορείτε να βρείτε εδώ.

Εάν συμπληρώσετε το έντυπο χωρίς τη βοήθεια του προσωπικού μας, μην ξεχάσετε να αναφέρετε το ελάττωμα των προϊόντων ή πώς εκδηλώνεται το ελάττωμα, καθώς και την απαίτηση σας για τη μέθοδο διευθέτησης.

Θα σας ενημερώνουμε εγγράφως για την κατάσταση της επιστροφής, συγκεκριμένα για την αποδοχή, την επεξεργασία ή την απόρριψη της, μέσω e-mail ή μηνυμάτων κειμένου. Υπάρχει και η δυνατότητα επικοινωνίας μέσω τηλεφώνου.

Χωρίς καμία καθυστέρηση θα αποφασίσουμε σχετικά με την επιστροφή. Κατά κανόνα, η επίλυση της επιστροφής, συμπεριλαμβανομένης της απομάκρυνσης του ελαττώματος, δεν διαρκεί περισσότερο από 30 ημέρες. Διαφορετικά έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης. Προκειμένου να τηρήσουμε την προθεσμία, είναι σημαντικό να μας παράσχετε την απαραίτητη συνεργασία.

Επικοινωνία

Για τυχόν ερωτήσεις σχετικά με την επιστροφή, επικοινωνήσετε μαζί μας
μέσω e-mail στη διεύθυνση info@notino.gr ή τηλεφωνικά στο 21123 41002.

Θέλετε να ρωτήσετε κάτι; Γράψτε μας μήνυμα.

Τα στοιχεία που επισημαίνονται με αστερίσκο * είναι υποχρεωτικά.






Με την αποστολή, η εταιρεία Notino s.r.o. θα επεξεργάζεται τα δεδομένα σας με σκοπό την εξέταση του αιτήματός σας βάσει έννομου συμφέροντος. Έχετε το δικαίωμα να αντικρούσετε. Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε στην .