Τιμές μεταφοράς και πληρωμής

Μέθοδοι παράδοσης

Speedex  3,90

  • Η τιμή για μεταφορά είναι 3,90 ΕΥΡΏ
  • Το πακέτο παραδίδεται σε 5 ημέρες και σε νησιά εντός 6-7 ημερών το αργότερο.
  • Το πακέτο θα σας παρασχεθεί από την εταιρεία μεταφορών SPEEDEX και μπορείτε να το ακολουθήσετε εδώ
  • Η κατάθεση σε μετρητά μπορεί να καταβληθεί μόνο στον μεταφορέα σε μετρητά
  • Εάν η παράδοση στην επιλεγμένη σας διεύθυνση δεν σας βολεύει, μπορείτε να ανακατευθύνετε το πακέτο στο SPEEDEX αφού λάβετε το SMS παράδοσης πακέτου.
  • Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ
  • Οι παραδόσεις γίνονται αποκλειστικά στην Ελλάδα.

Επιλογές πληρωμής

Αντικαταβολή  2,00

  • Η πιο αποδοτική μέθοδος πληρωμής. Πληρώνετε για τα αγαθά μόνο όταν θα τα παραλάβετε προσωπικά από τον ταχυμεταφορέα.
  • Η μέγιστη αξία παραγγελίας με την παραλαβή είναι 500 ευρώ.

Τραπεζική μεταφορά

  • Αφού λάβουμε την παραγγελία σας, θα σας στείλουμε έναν αριθμό λογαριασμού και ένα μεταβλητό σύμβολο (αριθμός παραγγελίας). Θα πρέπει να πληρώσετε για τα αγαθά εκ των προτέρων στον τραπεζικό μας λογαριασμό.
  • Μόλις λάβουμε την πληρωμή, θα στείλουμε τα εμπορεύματα και θα σας ενημερώσουμε για την ημερομηνία άφιξης της αποστολής.
  • Είναι σημαντικό να υποδείξετε το σωστό μεταβλητό σύμβολο (αριθμό παραγγελίας) για ανατεθεί η πληρωμή στην παραγγελία σωστά.

Πιστωτική κάρτα

  • Πολύ βολική μέθοδος πληρωμής. Μόλις δημιουργήσετε την παραγγελία σας, θα μεταφερθείτε σε ασφαλή πύλη πληρωμής, στην οποία θα εισαγάγετε τις απαραίτητες πληροφορίες. Εάν η συναλλαγή είναι εγκεκριμένη, η πληρωμή θα γίνει αμέσως και τα εμπορεύματα θα αποσταλούν το αργότερο την επόμενη εργάσιμη ημέρα.
  • Υποστηρίζουμε ένα ασφαλές πρωτόκολλο 3D Secure.
  • Οι υπάλληλοί μας δεν έχουν πρόσβαση στα δεδομένα της κάρτας σας, όλα βρίσκονται στα χέρια της τράπεζας
  • Κουραστήκατε να συμπληρώνετε τις λεπτομέρειες πληρωμής ξανά και ξανά; Μπορείτε απλά να αποθηκεύσετε τα στοιχεία της κάρτας για μια μελλοντική αγορά, επιλέγοντας το πλαίσιο "Αποθήκευση κάρτας για την επόμενη αγορά". Τα στοιχεία της κάρτας σας θα αποθηκευτούν ως ασφαλείς πληροφορίες στην πύλη πληρωμής μας και την επόμενη φορά που θα πραγματοποιήσετε νέα αγορά, μπορείτε απλά να επιλέξετε την κάρτα με την οποία θέλετε να πληρώσετε χωρίς να συμπληρώνετε τα στοιχεία της κάρτας. Οι υπάλληλοί μας δεν έχουν πρόσβαση σε αυτές τις ευαίσθητες πληροφορίες. Μπορείτε να διαχειριστείτε τις κάρτες σας στο λογαριασμό σας στην καρτέλα "Οι κάρτες μου".

Έγκριση επιστροφής εμπορευμάτων

Πώς να επιστρέψετε το εμπόρευμα;

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ

Παρότι το ποσοστό των ελαττωμάτων στα προϊόντα που παραδίδουμε είναι ελάχιστο, καλό είναι να γνωρίζετε ότι επιλύουμε τυχόν ελλείψεις χωρίς καθυστέρηση και προς όφελός σας. Είναι προς το συμφέρον μας να επιλύουμε τα πιθανά προβλήματα όσο το δυνατόν γρηγορότερα, οπότε δεν χρειάζεται να ανησυχείτε ότι θα περιμένετε περισσότερο απ΄ ό,τι είναι απαραίτητο για τη διευθέτηση πιθανών ζητημάτων (συνήθως όλα επιλύονται σε μερικές ημέρες).

Πότε μπορώ να απαιτήσω επιστροφή;

Φέρουμε ευθύνη για ελαττώματα που παρουσιάζουν τα προϊόντα κατά την παράδοσή τους και για ελαττώματα που εμφανίζονται μέσα στους επόμενους 24 μήνες που ακολουθούν. Ωστόσο, δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν νέα ελαττώματα, ειδικά αν προκαλούνται από ακατάλληλη χρήση. Στην περίπτωση χρησιμοποιημένων προϊόντων, δεν φέρουμε ευθύνη για ελαττώματα που αντιστοιχούν στον βαθμό χρήσης ή φθοράς που είχαν τα χρησιμοποιημένα προϊόντα κατά την παράδοση. Στην περίπτωση προϊόντων με περιορισμένο χρόνο χρήσης, φέρουμε επίσης την ευθύνη ότι τα προϊόντα θα είναι κατάλληλα για χρήση κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου.

Λάβετε υπόψιν ότι πιθανή αυξημένη ευαισθησία ή περίπτωση αλλεργικής αντίδρασης στα προϊόντα της αποστολής δεν μπορεί να θεωρηθεί ως ελάττωμα των προϊόντων. Επίσης δεν μπορούν να θεωρηθούν ως ελαττώματα πιθανές ατέλειες που παρουσιάζουν δώρα και άλλες δωρεάν παροχές του καταστήματός μας πέραν της παραγγελίας. Οι απεικονίσεις των προϊόντων στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι ενδεικτικές και δεν αποτελούν δεσμευτική απεικόνιση των ιδιοτήτων των προϊόντων (π.χ. η συσκευασία των προϊόντων μπορεί να διαφέρει λόγω αλλαγής της συσκευασίας από τον κατασκευαστή).

Τι δικαιώματα έχω κατά την επιστροφή;

Σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος, μπορούμε να συμφωνήσουμε σε αποζημίωση με τη μορφή δωροεπιταγής.

Επιπλέον, δικαιούστε να ζητήσετε την απομάκρυνση του ελαττώματος μέσω αντικατάστασης ή επισκευής.

Εάν θεωρήσουμε την απομάκρυνση του ελαττώματος αδύνατη ή δυσανάλογη, δικαιούστε να ζητήσετε έκπτωση επί της τιμής αγοράς. Σε αυτή την περίπτωση, θα κρατήσετε τα προϊόντα και εμείς θα σας επιστρέψουμε ένα μέρος από την τιμή αγορά. Αν πρόκειται για σημαντικό ελάττωμα, μπορείτε επίσης να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης. Σε μία τέτοια περίπτωση, μπορείτε να μας αποστείλετε τα προϊόντα και εμείς θα σας επιστρέψουμε ολόκληρο το ποσό αγοράς.

Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής;

Σε περίπτωση που αποφασίσετε να επιστρέψετε τα προϊόντα, αποστείλετε τα στη διεύθυνση Σιμονα Βλαχοπούλου, 591 00 Τρίλοφο Ημαθίας, μαζί με το συμπληρωμένο έντυπο επιστροφής, που μπορείτε να βρείτε εδώ.

Εάν συμπληρώσετε το έντυπο χωρίς τη βοήθεια του προσωπικού μας, μην ξεχάσετε να αναφέρετε το ελάττωμα των προϊόντων ή πώς εκδηλώνεται το ελάττωμα, καθώς και την απαίτηση σας για τη μέθοδο διευθέτησης.

Θα σας ενημερώνουμε εγγράφως για την κατάσταση της επιστροφής, συγκεκριμένα για την αποδοχή, την επεξεργασία ή την απόρριψη της, μέσω e-mail ή μηνυμάτων κειμένου. Υπάρχει και η δυνατότητα επικοινωνίας μέσω τηλεφώνου.

Χωρίς καμία καθυστέρηση θα αποφασίσουμε σχετικά με την επιστροφή. Κατά κανόνα, η επίλυση της επιστροφής, συμπεριλαμβανομένης της απομάκρυνσης του ελαττώματος, δεν διαρκεί περισσότερο από 30 ημέρες. Διαφορετικά έχετε το δικαίωμα να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση πώλησης. Προκειμένου να τηρήσουμε την προθεσμία, είναι σημαντικό να μας παράσχετε την απαραίτητη συνεργασία.

Επικοινωνία

Για τυχόν ερωτήσεις σχετικά με την επιστροφή, επικοινωνήσετε μαζί μας
μέσω e-mail στη διεύθυνση info@notino.gr ή τηλεφωνικά στο 21123 41002.

Απόσυρση από τη σύμβαση

Πώς να αποχωρήσετε από τη σύμβαση;

ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΦΟΡΑ ΑΙΤΙΑΣ (ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ)

Δεν επιλέξατε σωστά; Μαζί μας δεν χρειάζεται να φοβάστε να επιλέξετε αρώματα και καλλυντικά. Μπορείτε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση εντός 90 ημερών χωρίς να αναφέρετε καμία αιτία.

Σε ποια περίπτωση μπορώ να υπαναχωρήσω από τη σύμβαση χωρίς να αναφέρω καμία αιτία;

Μπορείτε να επιστρέψετε κάθε προϊόν που αγοράσατε στο κατάστημά μας. Εξαίρεση αποτελούν προϊόντα που

α) Προσαρμόστηκαν ή κατασκευάστηκαν σύμφωνα με τις απαιτήσεις σας (π.χ. συσκευασία με εγχάραξη)

β) Δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής (π.χ. συσκευασία καλλυντικών που έχει ανοιχτεί και άλλα προϊόντα που έρχονται σε άμεση επαφή με το δέρμα)

Επιπλέον, δεν είναι δυνατή η υπαναχώρηση από τη σύμβαση στην περίπτωση συσκευασίας δώρου όταν τα προϊόντα έχουν ήδη συσκευαστεί. Λάβετε υπόψιν ότι είστε νομικά υπεύθυνοι για τη μείωση της αξίας των προϊόντων ως αποτέλεσμα του χειρισμού των προϊόντων με τρόπο διαφορετικό απ΄ ότι είναι αναγκαίο για να εξοικειωθείτε με τη φύση, τις ιδιότητες και τη λειτουργικότητα των προϊόντων (π.χ. εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε ένα άρωμα αφού το δοκιμάσετε). Ως εκ τούτου, σε τέτοιες περιπτώσεις μπορούμε να σας επιστρέψουμε μόνο ένα κατά αναλογία ποσό.

Ποια είναι η διαδικασία υπαναχώρησης από τη σύμβαση χωρίς την αναφορά αιτίας;

Οφείλετε να μας ενημερώσετε σχετικά με την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση εντός 90 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων. Η πιο κατάλληλη επιλογή είναι να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω e-mail στη διεύθυνση info@notino.gr ή τηλεφωνικά στο 21123 41002. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε το έντυπο υπαναχώρησης από τη σύμβαση, που μπορείτε να βρείτε εδώ.

Οφείλετε να αποστείλετε τα προϊόντα άμεσα ή το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία υπαναχώρησης στην διεύθυνση Σιμονα Βλαχοπούλου, 591 00 Τρίλοφο Ημαθίας 21123 41002.

Θα σας επιστρέψουμε το ποσό αγοράς το αργότερο εντός 14 ημερών από την ημερομηνία υπαναχώρησης. Ωστόσο, σύμφωνα με το νόμο, έχουμε το δικαίωμα να καθυστερήσουμε την πληρωμή έως ότου μας επιστρέψετε τα προϊόντα. Εάν υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση εντός 14 ημερών από την παράδοση των προϊόντων, έχετε επιπλέον δικαίωμα επιστροφής των εξόδων μεταφοράς που αντιστοιχούν στον φθηνότερο τρόπο μεταφοράς που προσφέρουμε.

Επικοινωνία

Θα απαντήσουμε ευχαρίστως σε οποιεσδήποτε απορίες που μπορεί να έχετε σχετικά με την υπαναχώρηση από τη σύμβαση χωρίς την αναφορά αιτίας μέσω e-mail στη διεύθυνση info@notino.gr ή τηλεφωνικά στο 21123 41002.

Θέλετε να ρωτήσετε κάτι; Γράψτε μας μήνυμα.

Τα στοιχεία που επισημαίνονται με αστερίσκο * είναι υποχρεωτικά.






Με την αποστολή, η εταιρεία Notino s.r.o. θα επεξεργάζεται τα δεδομένα σας με σκοπό την εξέταση του αιτήματός σας βάσει έννομου συμφέροντος. Έχετε το δικαίωμα να αντικρούσετε. Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε στην .