Όταν η Dolce & Gabbana συναντάει το «Παιχνίδι του Στέμματος»

dolce_gabbana
Source: Dolce & Gabbana Facebook page

Οι πρωταγωνιστές της σειράς χάρισαν το πρόσωπό τους στη νέα καμπάνια του Dolce & Gabbana "The One"

Τα πρόσωπα των διασημοτήτων συσχετίζονται με καμπάνιες για επώνυμα αρώματα εδώ και δεκαετίες. Η καμπάνια του Dolce & Gabbana "The One", που ξεκίνησε πρόσφατα, πέτυχε πραγματικά το στόχο της. Στα πλαίσια της φετινής φθινοπωρινής διαφημιστικής καμπάνιας, ο Kit Harington και η Emilia Clarke, δύο από τους πιο σημαντικούς πρωταγωνιστές της σειράς «Παιχνίδι του Στέμματος», παραγωγής HBO, έλαμψαν σε μια σειρά από διαφημιστικά σποτ του οίκου Dolce & Gabbana. Τα σποτ είναι γεμάτα χαρά και ζωντάνια και ακολουθούν έτσι την παράδοση αυτού του διάσημου οίκου μόδας.

Η τέλεια επιλογή του χρόνου εκκίνησης της καμπάνιας την καθιστά εξαιρετική. Οι καρδιές πολλών τηλεθεατών φτερούγισαν όταν στο τελευταίο επεισόδιο της έβδομης σεζόν της σειράς «Παιχνίδι του Στέμματος» (προβλήθηκε τον Αύγουστο του 2017), επακολούθησε η πολυαναμενόμενη ρομαντική, γεμάτη πάθος σύνδεση δύο χαρακτήρων, γνωστών στους τηλεθεατές ως Jon Snow και Daenerys Targaryen. Αυτή η σκηνή κέντρισε την περιέργεια των λάτρεων της σειράς σε όλο τον κόσμο, έδωσε έναυσμα σε πολλές θεωρίες και όλοι οι τηλεθεατές περιμένουν με ανυπομονησία την επόμενη σεζόν, η οποία όμως θα ξεκινήσει να προβάλλεται το νωρίτερο στα τέλη του 2018 ή στις αρχές του 2019. Χάρη λοιπόν σε αυτή τη διαφημιστική καμπάνια, οι φίλοι της σειράς μπόρεσαν, λίγο μετά το τέλος της έβδομης σεζόν, να δουν τους δύο αγαπημένους τους χαρακτήρες μαζί. Οι δύο αυτοί σταρ ανήκουν στους πιο δημοφιλείς ηθοποιούς της εποχής μας. Ταυτόχρονα, το όνομα του αρώματος «The One» («o εκλεκτός» ή «η εκλεκτή») ταιριάζει πολύ στο ρόλο των δύο χαρακτήρων στη σειρά.

Με βάση το βιβλίο στο οποίο βασίζεται η σειρά, έχουν διαμορφωθεί υποθέσεις σχετικά με το αν η αρχαία προφητεία για τον ερχομό του «Πρίγκιπα», αναφέρεται σε έναν από τους χαρακτήρες που παίζουν ο Kit Harington και η Emilia Clarke. Στη σειρά αναφέρεται ότι «ο Πρίγκιπας» ή «η Πριγκίπισσα» θα έρθει για να σώσει τον κόσμο. Επειδή η προφητεία είναι σε μια αρχαία γλώσσα που έχει σχεδόν ξεχαστεί, δεν είναι σαφές αν πρόκειται για πρίγκιπα ή για πριγκίπισσα. Η επόμενη σεζόν θα είναι η τελευταία, έτσι οι τηλεθεατές θα μάθουν τελικά ποιος είναι «o εκλεκτός» ή «η εκλεκτή». Αλλά πριν συμβεί αυτό, θα βλέπουμε τους δύο διάσημους ηθοποιούς στην διαφημιστική καμπάνια για τα αρώματα του οίκου Dolce & Gabbana. Ποιος ξέρει, ίσως και μετά! Δεν είναι γνωστό ακόμα τι θα δούμε παρακάτω στα πλαίσια της καμπάνιας, αλλά στα δύο πρώτα σποτ οι δύο ηθοποιοί έκαναν ξεχωριστά γυρίσματα. Ενώ ο Kit Harington είναι το πρόσωπο της καμπάνιας για το ανδρικό άρωμα “The One for Men”, η Emila Clarke προωθεί το γυναικείο άρωμα της ίδιας σειράς. Και τα δύο σποτ γυρίστηκαν στο σημερινό ύφος του οίκου Dolce & Gabbana. Τα τελευταία χρόνια, οι διαφημιστικές καμπάνιες του οίκου αυτού είναι εμπνευσμένες από την ατμόσφαιρα της Ιταλίας, της οικογένειας και της κοινότητας, όχι μόνο στην περίπτωση των αρωμάτων αλλά και της μόδας.

Τα σποτ με τους δύο ηθοποιούς λαμβάνουν χώρα στους δρόμους της Νάπολης, όπου τραγουδούν, χορεύουν και τρώνε με ντόπιους κατοίκους. Περιτριγυρισμένοι από μουσική, απολαμβάνουν στις ακτίνες του ήλιου την παιχνιδιάρικη ατμόσφαιρα του ιταλικού απογεύματος. Είναι προφανές ότι στόχος της καμπάνιας είναι να δημιουργηθεί η εντύπωση ότι οι ντόπιοι προσπαθούν να εντυπωσιάσουν τους δύο ηθοποιούς, τον καθένα χωριστά. Αν και το περιβάλλον είναι διαφορετικό, η κεντρική ιδέα είναι παρόμοια με αυτή της σειράς: οι δύο ηθοποιοί παίζουν τον ρόλο του «εκλεκτού».

Η Dolce & Gabbana απέδειξε ότι αναμφίβολα ξέρει να γυρνάει αγέραστα και πετυχημένα διαφημιστικά σποτ. Το 2001 οι σχεδιαστές εισήγαγαν στην αγορά μια σειρά από λαμπερά και αστραφτερά αρώματα με την ονομασία “Light Blue“, την οποία ακολούθησε και η ανδρική έκδοση , που κυκλοφόρησε το 2008. Το άρωμα αυτό εξακολουθεί να ανήκει στα πιο αγαπημένα κι επιτυχημένα αρώματα. Η επιτυχία αυτής της σειράς οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στην πολύ σέξι διαφημιστική καμπάνια στην οποία πρωταγωνιστούν μαυρισμένα μοντέλα στις ακτές του νησιού Κάπρι, ντυμένα με μικροσκοπικά λευκά μαγιώ. Το μεσογειακό πνεύμα του αρώματος και της συνοδευτικής καμπάνιας θεωρούνται υπεύθυνα για την πρωτοφανή του επιτυχία.

Η σειρά "The One" φαίνεται να ακολουθεί παρόμοια πορεία. Η σύνδεση της ήδη δημοφιλούς σειράς αρωμάτων με τους αγαπημένους ηθοποιούς υπόσχεται πολλά. Δεδομένου ότι η συνεργασία βρίσκεται στο αρχικό της στάδιο, οι θαυμαστές συζητούν με πάθος για τη συνέχεια της καμπάνιας και για το αν θα εμφανιστούν οι ηθοποιοί μαζί σε ένα κοινό διαφημιστικό σποτ.

Ανδρικό άρωμα “The One for Men“

Βυθιστείτε στον κόσμο του αρώματος “The One for Men“ και αφεθείτε στο περίπλοκο αρωματικό προφίλ του. Η υψηλή νότα του αρώματος σχηματίζεται από γκρέιπφρουτ, κορίανδρο και βασιλικό που σταδιακά περνάει στο πικάντικο άρωμα του καρδάμου και του τζίντζερ. Η βάση του αρώματος αποτελείται από καπνό και ξύλο κέδρου.

Game_of _thrones_the_one
Source: Dolce & Gabbana Facebook page

Γυναικείο άρωμα "The One"

Το γυναικείο άρωμα ”The One” είναι ένα μίγμα από πλούσιους τόνους, που σχηματίζονται από περγαμόντο και μανταρίνι με χυμώδες λίτσι και ροδάκινα, που ακολουθείται από άρωμα παρθενόκρινου. Η καρδιά και η βάση διαπερνούνται από πλούσιο άρωμα βανίλιας και κεχριμπαριού και στο τέλος ισορροπούνται με ένα άγγιγμα μόσχου.

game_of _thrones
Source: Dolce & Gabbana Facebook page
 

Η χριστουγεννιάτικη γιορτινή περίοδος πλησιάζει γρήγορα και κάθε χρόνο, η επιλογή δώρων για τους αγαπημένους μας, γίνεται πιο δύσκολη. Μπορείτε να κάνετε τους λάτρεις της σειράς «Παιχνίδι του Στέμματος» να χαρούν με ένα σετ δώρου "The One". Το σετ δώρου για άνδρες περιέχει άρωμα, βάλσαμο για μετά το ξύρισμα και αφρόλουτρο. Θα κάνετε σίγουρα το έτερον σας ήμισυ, που επίσης λατρεύει το «Παιχνίδι του Στέμματος», να χαμογελάσει αν της χαρίσετε το σετ δώρου για γυναίκες, που περιέχει το άρωμα “The One”, γαλάκτωμα σώματος και αφρόλουτρο.

Μενού