Ο οίκος Calvin Klein και η άνοδος των unisex αρωμάτων

Η μόδα αποτελούσε πάντα ένα μέσο επικοινωνίας μεταξύ του ατόμου και της κοινωνίας. Αντικατοπτρίζει τη θέση, το ρόλο, την προσωπικότηταενώ εκφράζει τη διάθεση και την άποψη του. Έτσι, αναπόφευκτα, όταν οι σχεδιαστές τη δεκαετία του 90 άρχισαν να δημιουργούν ένα καταφύγιο στη μόδα για εκείνους που ήταν διαφορετικοί, τα unisex αρώματα άρχισαν να καταγράφονται στο υποσυνείδητο όλο και περισσοτέρων ανθρώπων.

ck_unisex_perfumes

Αυτή η τάση υιοθετήθηκε γρήγορα από τον οίκο Calvin Klein, που είναι γνωστό ότι αποφεύγει τα στερεότυπα και τους οποιοσδήποτε περιορισμούς. Η εταιρεία CK θα μπορούσε εύκολα να θεωρηθεί ως βασίλισσα των αρωμάτων λόγω τις ποσότητας που παράγει και μόνο. Διαθέτει πλήρη σειρά προϊόντων για κάθε άτομο και περίσταση.

Πώς καθιερώθηκε η CK; Απλά – με την κατανόηση των αναγκών που έχουν οι λάτρεις της μόδας και την ικανότητα της να ανταποκρίνεται γρήγορα σε αυτές. Έτσι ξεκίνησε όχι μόνο να αντικατοπτρίζει τις τάσεις, αλλά σύντομα και να τις δημιουργεί. Άδραξε την ευκαιρία που προσέφερε η άνοδος της ανδρόγυνης μόδας, η μεταβολή των σχέσεων των δύο φύλων στο οικογενειακό περιβάλλον και η άποψη ότι το άρωμα δεν θα πρέπει να ορίζεται από το φύλο.

Η αλήθεια είναι ότι δεν υπάρχει κανένας (χημικός) τύπος που να διαχωρίζει τα αρώματα σε ανδρικά και γυναικεία. Στην πραγματικότητα, το όλο ζήτημα είναι περισσότερο πολιτιστικό και κοινωνικό παρά βιολογικό. Για χρόνια κυριαρχούσε η πεποίθηση ότι τα γλυκά, λουλουδένια αρώματα προορίζονται αποκλειστικά για γυναίκες και ότι οι τολμηρές, ξυλώδες και δερμάτινες νότες είναι για τους άνδρες. Ένας από τους βασικούς λόγους της επιτυχίας των αρωμάτων CK, είναι η ικανότητά τους να μετατρέπονται ανάλογα με τις προσωπικότητες. Το δέρμα και η χημεία του σώματος παίζουν σημαντικό ρόλο στο πώς ξεδιπλώνεται ένα άρωμα, οπότε το άρωμα μυρίζει διαφορετικά στον καθένα. Με βάση τα δεδομένα αυτά, η CK εμπλούτισε τον κατάλογο των αρωμάτων της με πολλές παραλλαγές, ώστε ο καθένας να μπορεί να βρει αυτό που ταιριάζει στο χαρακτήρα του.

Ο οίκος Calvin Klein πρεσβεύει την ελευθερία, την μοντέρνα προσέγγιση, τις καθαρές γραμμές και το απλό στυλ. Αυτό ισχύει και για τα αρώματα, που έχουν καταστεί εικονικά όχι μόνο ως μοναδικές συνθέσεις αρωμάτων, αλλά και για τα μοναδικά σχεδιασμένα μπουκαλάκια , που ακτινοβολούν κομψότητα και στυλ.

ck_unisex_woman_converse

Η γέννηση του CK One

Το CK One δεν αποτέλεσε το πρώτο unisex άρωμα της αγοράς, αλλά ήταν ΑΥΤΟ που καθιερώθηκε ως το άρωμα «και των δυο» και έγινε καυτή τάση στη δεκαετία του 90. Έγινε σύμβολο της νεότητας και της ελευθερίας. Η μοναδικότητά του έγκειται στην ευελιξία και τη μεταβλητότητα των αρωματικών ουσιών. Ανοίγει με φρέσκες νότες κίτρων, στην καρδιά του κυριαρχεί το γιασεμί, η ίριδα, η βιολέτα και το μοσχοκάρυδο, ενώ στη βάση του βρίσκονται πιο γήινοι τόνοι από μόσχο, κέδρο, βρύα και κεχριμπάρι. Η απλή, μινιμαλιστική φιάλη του αρώματος είναι διακριτική αποφεύγοντας την υπερβολική γλυκύτητα ή «θηλυπρέπεια». Επίσης, εφαρμόζεται με ή χωρίς ψεκαστήρα.

ck_perfumes

CK Be και CK All

Το 1996, ο οίκος Calvin Klein μετά από μία παύση δύο ετών, ακολούθησε με το ανατολίτικο, ξυλώδες unisex άρωμα CK Be, το οποίο έρχεται σε αρμονική αντίθεση με το CK One. Είναι πιο αισθησιακό και ταιριάζει τέλεια στους διαφορετικούς και τους περιπετειώδεις. Στην κομψή μαύρη φιάλη του, κρύβονται νότες από λεβάντα, περγαμόντο και μέντα με καρδιά από μανόλια, ροδάκινο και φρέζια. Η βάση του χτίζεται από το συνδυασμό ρητίνης, κέδρου, μόσχου, βανίλιας, σανδαλόξυλου και κεχριμπαριού. Το CK Be είναι σαν ένα διακριτικό χάδι για τους γύρω σας , κάτι που το κάνει ιδανικό για βραδινές εξόδους.

Το CK All εμφανίστηκε σαν το τρίτο στη σειρά στις αγορές αρχές του έτους 2017. Είναι ένα πιο χυμώδες και τολμηρό άρωμα. Μετά από δύο δεκαετίες ο οίκος Calvin Klein μας χαροποίησε με ένα άρωμα που ανοίγει με φρέσκο ​​κίτρο, αυτή τη φορά σε συνδυασμό με περγαμόντο. Τις υψηλές νότες ακολουθεί μια λουλουδένια καρδιά από φρέζια, ραβέντι και κρίνο, ενώ τη βάση του χτίζουν το βετιβέρ, ο μόσχος και το κεχριμπάρι. Το άρωμα θεωρείται ευχάριστο, κατάλληλο για όλους. Η τριλογία της CK ολοκληρώνεται με ένα συναρπαστικό διαφημιστικό σλόγκαν: „Be One. Be All. Just Be." - Να είσαι ο ένας. Να είσαι όλοι. Απλά να είσαι.

Το CK2 ως το άρωμα της γενιάς Y

Η νέα γενιά Υ, γνωστή ως «Millennials» μπορεί να είναι περήφανη για ένα άρωμα σχεδιασμένο ειδικά για αυτήν, το CK2. Οι Millennials ξεκίνησαν ένα δεύτερο κύμα unisex που προωθείται από διασημότητες όπως η Cara Delevigne, ο Zayn Malik και η Gigi Hadid. Με την γραμμή οριοθέτησης των φύλων να εξαλείφεται όλο και περισσότερο, η μόδα φαίνεται να αφήνει πίσω όλους τους κανόνες. Η μη συμμόρφωση στους κανόνες, η πρωτοτυπία και η ελευθερία είναι το σύνθημα της σημερινής γενιάς και ο οίκος Calvin Klein ανταποκρίνεται και πάλι άμεσα.

unisex_millenials

Το CK2 παρουσιάστηκε το 2016 και γιορτάζει την μοντέρνα πολυμορφία των ανθρωπίνων σχέσεων και τον ατελείωτο αριθμό οπτικών γωνιών. Είναι ένα αστικό, ξυλώδες, φρέσκο ​​άρωμα, που συνδέει την έντονη φρεσκάδα με τις σπινθηροβόλες συγχορδίες, ακολουθώντας το γρήγορο ρυθμό του 21ου αιώνα. Το άρωμα ανοίγει με κίτρα και πράσινους τόνους με wasabi. Ακολουθεί το τριαντάφυλλο με την ίριδα και η σύνθεση κλείνει με βετιβέρ, θυμίαμα και σανδαλόξυλο.

Η φιάλη του αρώματος είναι ένας χοντρός γυάλινος κύλινδρος με διάφανη βάση κι επιτρέπει στο άρωμα να φαίνεται απ’ όλες τις οπτικές γωνίες. Έτσι, ακόμα και η συσκευασία είναι ένα μινιμαλιστικό παιχνίδι ανοιχτό σε ερμηνεία.